Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Контактна особа замовника: Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044)-531-1123, електронна адреса: [email protected]
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 545 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гриценко Владислав |
Телефон: | 380445311123 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
3 |
Вимога про невідповідність документів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОД УКРАЇНА" (Далі – ТОВ «Електрод Україна») закупівлі “44310000-6 Вироби з дроту (Матеріали для зварювання), очікувана вартість закупівлі –545 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – лютий 2024 року ” 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ «Електрод Україна» у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1.2. Учасником ТОВ «Електрод Україна» у складі тендерної пропозиції надано «Довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)» де відсутні інформація щодо стану виконання договору та некоректно зазначено інформацію щодо предмету договору (відрізняється від зазначеного в пункті 1.1 договору), що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 1.3. Учасником ТОВ «Електрод Україна» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації містить вимоги щодо надання: «у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.» 2.2. Пункт 5 розділу 3 Тендерної документації містить вимоги щодо надання: «1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1) довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір на виконання постачання калориферів з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, стан виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 1.2) до довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору; 1.3) у разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) /угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжностей.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.2. Довідку учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір на виконання постачання калориферів з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, стан виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); - до довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору; - у разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) /угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.