Закупівлю оголошено - 07-02-2024, 08:36. Дата останніх змін - 23-02-2024, 10:57

Вікно металопластикове Wintech 60 mm глухе (фурнітура Vome) 1300х1180 мм біле 4-16-4, вхідні металопластикові двері, замок рейка ліві завіси (відкривання на себе) 950х2080, код 44220000-8 – Столярні вироби

Закупівля: UA-2024-02-07-000295-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-07-000108-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-02-2024, 08:36
по 13-02-2024, 08:41
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2024, 08:41
по 16-02-2024, 08:41
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 19-02-2024, 13:49
по 19-02-2024, 14:24

Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 08:41

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:11 200,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:112,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
ЄДРПОУ:08564067 Досьє YouControl
Сайт:http://kvs.gov.ua
Контактна особа:Харченко Світлана Миколаївна
Телефон:+380512378337
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
54030, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вікно металопластикове Wintech 60 mm глухе (фурнітура Vome) 1300х1180 мм біле 4-16-4

1
штуки
54030 , Україна , Миколаївська область , м. Миколаїв , вул. Лагерне поле, 5 ,
по 31-12-2024
44221100-6
Вікна


вхідні металопластикові двері, замок рейка ліві завіси (відкривання на себе) 950х2080

1
штуки
54030 , Україна , Миколаївська область , м. Миколаїв , вул. Лагерне поле, 5 ,
по 31-12-2024
44221200-7
Двері


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-02-2024, 08:42:27
Експортовано:07-02-2024, 08:36:53
Експортовано:07-02-2024, 08:36:53
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
112,00 UAH
Початок аукціону:
19-02-2024, 13:49
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Роменський р-н. с. Коржі, вул. Глинська, буд. 5, 42063, Сухарь Н.А.
Остаточна пропозиція:
8 900,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 900,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2024, 16:38

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-24, 16:33:54
24

Відповідно до наказу 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» Державного підприємства «Прозорро» (далі - Інструкція), яким визначається порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання, під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 2. Відповідно до пункту 2 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх відносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Учасником на виконання цих вимог у складі пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Інструкцією гарантійний лист щодо не перебування під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю та довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-24, 16:33:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-07-000295-a-c1
Номер договору:
Г-57
Дата підписання договору:
23-02-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 23-02-2024 по 31-12-2024
8 900,00 UAH
Ціна договору
8 900,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 900,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 900,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 199,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 745,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не буде
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ