Закупівлю оголошено - 06-02-2024, 09:46. Дата останніх змін - 23-02-2024, 10:57

Ґрунтовка адгезійна Knauf Бетонконтакт , код 44830000-7 – Мастики, шпаклівка, замазки та розчинники

Закупівля: UA-2024-02-06-001673-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-06-000663-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-02-2024, 09:46
по 12-02-2024, 09:51
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-02-2024, 09:51
по 15-02-2024, 09:51
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 16-02-2024, 14:41
по 16-02-2024, 15:10

Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 09:51

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:5 097,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:50,97 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
ЄДРПОУ:08564067 Досьє YouControl
Сайт:http://kvs.gov.ua
Контактна особа:Харченко Світлана Миколаївна
Телефон:+380512378337
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
54030, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ґрунтовка адгезійна Knauf Бетонконтакт

60
кілограм
54030 , Україна , Миколаївська область , м. Миколаїв , вул. Лагерне поле, 5 ,
по 31-12-2024
44832000-1
Розчинники


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-02-2024, 16:13:41
Видалено06-02-2024, 09:58:40
Експортовано:06-02-2024, 16:03:22
Експортовано:06-02-2024, 09:46:26
Експортовано:06-02-2024, 09:46:27
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
50,97 UAH
Початок аукціону:
16-02-2024, 14:41
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 5, квартира 29, 61105, Валерій Шаповал
Остаточна пропозиція:
3 384,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 384,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2024, 09:09

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-24, 08:32:56
24

Відповідно до наказу 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» Державного підприємства «Прозорро» (далі - Інструкція), яким визначається порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання, під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 3 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до Оголошення Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано листа-погодження. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Інструкцією лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-24, 08:32:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-06-001673-a-b1
Номер договору:
Г-56
Дата підписання договору:
23-02-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 23-02-2024 по 31-12-2024
3 384,00 UAH
Ціна договору
2 820,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 384,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 384,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 899,76 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 899,76 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 233,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 233,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ