Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 361 508,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 807,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 845,26 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081331 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стахурська Ольга Андріївна |
Телефон: | 380987154346 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
У процедурі закупівлі - відкриті торги з особливостями на закупівлю швелера сталевого гнутого 100х50х4 мм, L=2696мм по предмету закупівлі «Конструкції та їх частини» за кодом ДК 021:2015 –44210000-5, оголошення про проведення якої було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-013042-a, було подано одну тендерну пропозицію товариством з обмеженою відповідальністю «Проммаш» на суму 358 012,00 грн. У результаті розгляду пропозиції ТОВ«Проммаш», було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації учасник, для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) мав надати у складі тендерної пропозиції аналогічний договір на швелер сталевий гнутий 100х50х4 мм, L=2696мм, та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Скановані оригінали зазначеного/их аналогічного/их договору/ів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповноваженою особою учасника. - Позитивний лист-відгук від контрагента/ів, зазначеного/ их у довідці, у довільній формі, зміст якого/их підтверджує належне виконання договору/ів. Проте, учасником було надано договори на виготовлення опалубки; зацепу; форм бетонного блоку та металевих форм універсальних для виготовлення залізобетонних блоків нарощування стояну БНС, що суперечить вимогам тендерної документації. Перелік інформації та / або документів, які має подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ТОВ«Проммаш», має надати наступні документи: аналогічний договір на швелер сталевий гнутий 100х50х4 мм, L=2696мм, та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Скановані оригінали зазначеного/их аналогічного/их договору/ів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповноваженою особою учасника. - Позитивний лист-відгук від контрагента/ів, зазначеного/ их у довідці, у довільній формі, зміст якого/их підтверджує належне виконання договору/ів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.