Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 702 467,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 18 513,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" |
ЄДРПОУ: | 32459822 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Коваленко |
Телефон: | +380504938911, +380686697151 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54034, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вул. Кузнецька, 199 |
3 |
Під час розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЖУКОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА, код ЄДРПОУ/ІПН: 2374302641 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надані документи, що підтверджують якість товару не на весь перелік зазначеної в тендерній документації номенклатури. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Невідповідності виявлені щодо вимоги, зазначеної в додатку №3 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ), а саме: - для підтвердження якості Учасник надає копію сертифікатів відповідності (якості) або паспортів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є: для підтвердження якості Учасник надає копію сертифікатів відповідності (якості) або паспортів. (на весь перелік зазначеної в тендерній документації номенклатури).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.