Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 139 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 300 000,00 UAH |
| Замовник: | Управління ЖКГ та КБ Новом. міськради |
| ЄДРПОУ: | 37734076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Червоноштан Маргарита Вадимівна |
| Телефон: | 380986251528 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51206, Україна, Дніпропетровська область,Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9 |
9 |
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 16.02.2024 р. №7 м. Новомосковськ Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та\або документах, що подані учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕНТОРГ" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди» (далі – Закупівля). 2. Про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-01-31-012880-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній аналогічний договір на модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди з додатками до нього, додатковими угодами, накладні чи інші документи, які підтверджують виконання договору, позитивний лист - відгук від контрагента за договором. 2. Учасником у тендерній пропозиції надано Довідку №050224-04 від 05.02.2024р., у якій вказана наявність працівників у кількості 1 особи. Так як товар за умовами тендерної документації придбавається разом з послугами транспортування, розвантаження та монтажу, то Учаснику необхідно надати відомості щодо наявності працівників відповідної кваліфікації на підтвердження здатності виконати умови тендерної документації у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», 4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 4.1. Довідка за формою, встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання у 2022-2024рр аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому товару, що є предметом закупівлі за видом та за предметом, а саме аналогічний договір на модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди. 4.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - сканований оригінал договору, зазначеного у довідці з додатками до нього та додатковими угодами; - сканований оригінал документу, який підтверджує виконання договору, що зазначений у довідці (накладні, тощо); - сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором, що зазначений в довідці. Оригінал позитивного листа - відгуку повинен обов’язково містити дату і номер договору, на який надано відгук, предмет закупівлі, ціну договору та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості поставленого товару та дотримання строків виконання поставок. Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення. 2.2. Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних. *Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Під час розгляду другого питання порядку денного: у відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом. Уповноважена особа Маргарита Червоноштан
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.