Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 236 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 180,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 36443329 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алексеєв Остап Володимирович |
| Телефон: | +380990215238 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Донецька область,Краматорськ, |
4 |
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації, Замовником виявлено відсутність документів подання яких передбачається тендерною документацією, а саме Додатком 1 до тендерної документації передбачено подання інформації: 1. У разі, якщо постачальник продукції не є виробником, обов’язкова наявність гарантійного листа, завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів. Зазначений лист має бути виданий для участі постачальника індивідуально в цій Закупівлі (зазначити номер ідентифікатора процедури закупівлі). Учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано документи в яких міститься: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, від імені Учасника адресована Уповноваженій особі Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації, із зазначенням номеру ідентифікатора процедури закупівлі UA-2024-01-25-014466-a; - гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника; - лист від 22.01.2024 №22/01-01 щодо скасування обов’язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації (Система УкрСЕПРО), виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника. - довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (документ викладено українською мовою); - копія «Договору поставки № 05.08/2022-01 від 05.08.2022 року» на 8 аркушах (документ викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-49 от 16 серпня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-53 от 19 вересня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-71 от 24 жовтня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-83 от 07 листопада 2022 року» на поставку товару «Цвяхи 6,0*200 мм» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою). Враховуючи вищевикладене Замовником вбачається відсутність в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів ідентифікатора процедури закупівлі. Проте ідентифікатор процедури закупівлі був зазначений на першому аркуші документу «Додаток 2 Технічна специфікація» частиною якого є п’ятий аркуш а саме «гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника». Учасником надано копії видаткових накладних із використанням російської мови, повідомляємо що відповідно до абзацу 6 п. 1 розділу 3 Тендерної документації зазначено що згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: — уживання великої літери; — уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; — використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; — зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах; — застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; — написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; — нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Враховуючи вищевикладене назва «Расходная накладная» це використання невірної назви документу (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст яких відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та не впливає на критерій оцінки «підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, гарантійний лист, завірений печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів, зазначений лист має бути виданий для участі постачальника індивідуально в цій Закупівлі (зазначити номер ідентифікатора процедури закупівлі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.