Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 080 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04053298 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Анна |
Телефон: | 380661964818 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 85612, Україна, Донецька область,Курахове, Миру 4 |
7 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 3.1 частини 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: Проєкт Договору про закупівлю складено відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин 3-5, 7 та 8 статті 41 Закону, та Особливостей. Проєкт договору викладено в Додатку №4 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції подається проєкт договору (Додаток 4) з відображенням його істотних умов у повному обсязі, відповідно до його тендерної пропозиції, у т.ч. з відображенням цінових показників, відповідно до його тендерної пропозиції. У складі Вашої тендерної пропозиції надано Проєкт договору, в якому: - Найменування товару (пп.1.2) не відповідає предмету закупівлі; - Не заповнено пп. 11.4: Постачальник є платником________________; - у Додатку №1 «Специфікація» до проєкту Договору відсутні характеристики товару. 2. Відповідно до вимог п. 5.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (пункту 48 Особливостей), підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку на фірмовому бланку (при наявності) про виконання аналогічних завершених договорів (достатньо одного) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. Аналогічним вважається завершений договір з поставки габіонів з геотекстилем, укладений та виконаний протягом 2022-2023рр. Учасник повинен надати довідку (інформацію або лист) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критерію є: - копію(-ї) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці (інформації або листі) у повному обсязі (з усіма додатками до договору та укладеними додатковими угодами). А також підтверджуючі документи щодо виконання договору (видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо). При наданні аналогічного договору Учасник може вилучити (приховати за допомогою маркера, коректора, стікера або в інший аналогічний спосіб) інформацію про умови розрахунків, в тому числі особливі умови (знижки, відстрочки платежів і т.д.), відомості про ціну. - позитивний відгук (и) від замовника (замовників) з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці (інформації або листі), який (і) має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності) (документ повинен бути виданий не раніше дати публікації тендера в системі Прозорро). У складі Вашої тендерної пропозиції: - відсутня інформаційна довідка на фірмовому бланку (при наявності) про виконання аналогічних завершених договорів (достатньо одного) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою; - надано аналогічний договір, який не є аналогічним у розумінні тендерної документації; - позитивний лист відгук датований раніше дати публікації тендера в системі Прозорро Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) та враховуючи пункт 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), вимагаємо, у строк, передбачений Законом, виправити викладені невідповідності, а саме: 1) надати у складі тендерної пропозиції проєкт договору (Додаток №4 до тендерної документації) відповідно до вимог тендерної документації; 2) надати у складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи у відповідності до вимог п. 5.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (пункту 48 Особливостей), підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.