Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 760 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А1785 |
| ЄДРПОУ: | 08022573 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Віцин |
| Телефон: | +380636750684 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено наступне: неможливість усунення порушення, що виникло через виявлене порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у зв’язку з технічною помилкою Замовника та не зазначенні креслення розташування компонентів в технічних характеристиках предмету закупівлі, а саме: в Технічній специфікації Додатку 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА» в редакції в
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-02-2024, 00:04
Період оскарження:
з 26-01-2024, 12:29 по 06-02-2024, 00:00
Документи: