Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 196 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 980,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
| ЄДРПОУ: | 08734196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Рушелюк |
| Телефон: | +380977501737 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» 31 січня 2024 року м. Житомир №53 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" Плитка керамічна 300х600 мм, плитка для підлоги 400х400мм, гіпсокартон, гіпсокартон вологостійкий, лінолеум антиковзний з металевим вкрапленням, піноблок, плитка для підлоги 300x300 мм (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-19-015142-a). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Щодо першого питання: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-19-015142-a) виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог додатку №1 до тендерної документації пункту 4 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічних договорів від 26.01.2024 року №26012024/5, в якій не зазначено місцезнаходження замовника для якого виконувався аналогічний договір. 2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічних договорів. Щодо другого питання: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШЕНО: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" Плитка керамічна 300х600 мм, плитка для підлоги 400х400мм, гіпсокартон, гіпсокартон вологостійкий, лінолеум антиковзний з металевим вкрапленням, піноблок, плитка для підлоги 300x300 мм (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-19-015142-a). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.