Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 15 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 75,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43022656 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Яценко |
Телефон: | +380564620422 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В |
1 |
1)Перелік виявлених невідповідностей: 1.У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (Витяг повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі). 2.У складі тендерної пропозиції Учасником не надано завізований (власноручно підписаний) проєкт договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов наведений у додатку 1 до ТД. Учасник, таким чином підтверджує, що ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в ТД. 3.У складі тендерної пропозиції Учасником не надано інформації про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, підтверджується Учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Комунальним підприємством «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4.При розгляді тендерної пропозиції виявлено що письмова згода на обробку наявних персональних даних заповнена не за зразком який зазнечено в тендерній документації. 5.При розгляді тендерної пропозиції виявлено що печатка та підпис на документах тендерної пропозиції вставлені за допомогою комп’ютерних програм (підпис та печатка накладені поверх документів після їх сканування у форматі PDF, про що свідчить можливість їх окремого копіювання) та не підписані кожен документ окремо електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) учасника. 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.пп.5 п. 2 розділу ІХ. Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних оцінки тендерної пропозиції. 2.п. 2 розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 3.пп. 1.2. п. 1 розділу ІХ. Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних оцінки тендерної пропозиції. 4.пп.3 п. 2 розділу ІХ. Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних оцінки тендерної пропозиції. 5.п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3)Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. 2.Надати завізований (власноручно підписаний) проєкт договору. 3.Надати інформацію про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, підтверджується Учасником шляхом надання: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Комунальним підприємством «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4.Надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних заповнену за зразком який зазнечено в тендерній документації. 5.Надати документи оформлені належним чином згідно ТД з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та іншого діючого законодавства. Документи, створені безпосередньо Учасником на вимогу цієї ТД (довідки, листи, листи-гарантії, листи-згоди, пропозиції, роз’яснення, пояснювальні записки тощо), повинні містити реєстраційний номер, дату створювання документу і підпис уповноваженої особи Учасника. Документ повинен бути з накладенням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасникана на кожен електронний документ пропозиції окремо, якщо він не містить власноручного підпису учасника. У разі надання документів у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.