Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 236 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 180,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 36443329 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алексеєв Остап Володимирович |
| Телефон: | +380990215238 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою було опубліковано тендерну документацію Закупівлі та всі додатки до неї 16.01.2024 о 11-59. Після цього виникла необхідність у доповненні розділу 4 Додатку 1 тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» пунктом № 5 «Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» та сертифікат внутрішнього аудитора виданий на підставі проходження навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем якості» та пунктом № 6 «У разі, якщо постачальник продукції не є виробником, обов’язкова наявність гарантійного листа, завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів. Зазначений лист має бути виданий для участі постачальника індивідуально в цій Закупівлі (зазначити номер ідентифікатора процедури закупівлі).» відповідно до цього Уповноваженою особою було внесено зміни до Тендерної документації, Додатку 1 а також підготовлено документ «Перелік змін до ТД» в останньому було відображено зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі. Уповноваженою особою з метою внесення змін до Тендерної документації 16.01.2024 о 21-54 було оприлюднено: 1. оновлену версію «Тендерна документація за Особливостями» завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2024 11:59, Версія документу від: 16.01.2024 21:52, ID: fd25327eef624574a907d33890f5f916; 2. «Перелік змін до ТД» завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2024 21:52, Версія документу від: 16.01.2024 21:52, ID: 3bd4c3eb12224808b33274a64f2737d2; 3. оновлений «Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) до тендерної документації». 24.01.2024 року відбувся аукціон за результатами якого є можливість приступити до оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, проте зважаючи що Учасники закупівлі не могли підготувати свої тендерні пропозиції через відсутність оновленого Додатку 1 до Тендерної документації в ЦБД Prozorro, є необхідність відмінити відкриті торги. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-02-2024, 00:02
Період оскарження:
з 25-01-2024, 14:07 по 05-02-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.