Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 47 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області |
ЄДРПОУ: | 32009931 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Литовченко Тетяна Миколаївна |
Телефон: | +380463123117 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 16600, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, 20 |
10 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: • Додатком 2 до тендерної документації передбачено: «У якості підтвердження права користування обладнання та матеріально-технічною базою Учасник у складі пропозиції надає копії договір оренди/лізингу, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним протягом 2024 року». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір №1/23 (договір оренди) приміщення терміном дії до 18 квітня 2024 року. П. 4.2 даного договору передбачено продовження терміну дії договору на наступний період терміном на 1 рік у разі, коли жодна зі сторін не заявить про розірвання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист щодо продовження терміну дії договору оренди до кінця 2024 року. • Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено : «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (Portable Document Format) або електронних документів в електронну систему закупівель.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «5.10. фото маркувальної таблички.jpg». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказаний файл у форматі PDF. • Додатком 2 до тендерної документації передбачено: Вимоги до наявності документів по предмету закупівлі, які Учасник подає в складі тендерної пропозиції п.3. Учасник повинен надати документальне підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «5.8.1. Атестат про акредитацію органа з оцінки відповідності.pdf». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.