Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
| ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voda.uz.ua |
| Контактна особа: | Станіслав Олександрович Карташов |
| Телефон: | +380949180473 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
9 |
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» код ЄДРПОУ 35546011, у тендерній пропозиції на закупівлю: «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» (згідно оголошення UA-2024-01-09-006190-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі із зазначенням типу файлу «цінова пропозиція». Згідно пункту 4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Вами ж, у складі тендерної пропозиції надано файл «тендерна пропозиція 3», без зазначенням типу днів дії вашої пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати 1) підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі із зазначенням типу файлу «цінова пропозиція». 2. Додаток 2 до Тендерної документації: 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2023 років. ….. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, будівельних прутів, стрижнів, дротів та профілів. **Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.» Вами у складі тендерної пропозиції надано: - Договір № 620 від 11.09.2023 на загальну вартість 849 710,40 грн. укладений з Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій, предметом договору виступають 44110000-4 -— Конструкційні матеріали. - Договір № 560 від 11.09.2023 на загальну вартість 449 505,00 грн. укладений з Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій, предметом договору виступають 44170000-2 – Плити, листи, стрічки та фольга, повʼязані з конструкційними матеріалами. Очікувана вартість даної закупівлі становить: 2 110 000,00 грн. з ПДВ. 50 % від очікуваної вартості становитиме не менше 1 055 000,00 грн. з ПДВ. Враховуючи вищенаведене вами не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в обсязі менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати належне підтвердженняя досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, будівельних прутів, стрижнів, дротів та профілів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.