Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 113 529,32 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 135,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05445296 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
| Контактна особа: | Віта Криштоф |
| Телефон: | +380680384400 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18003, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідподностей У тендерній пропозиції ФОП Таранової Людмили Михайлівни по закупівлі Електроди зварювальні та дріт зварювальний за кодом ДК 021:2015 44310000-6 – Вироби з дроту необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати: - Інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та для підтвердження надати: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, що наведено в табл. 1 до цього додатку (не менше 1-го аналогічного договору). 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), що вказаний в довідці: - копія аналогічного договору, що зазначений в довідці зі всіма додатками та додатковими угодами; - копія первинних документів на повне виконання аналогічного договору, що зазначений в довідці; - лист-відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці (лист-відгук повинен містити: дату видачі та реєстраційний номер; реквізити договору по якому надається лист-відгук). Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, предметом якого є поставка (купівля-продаж) електродів та/або дроту зварювального. В складі пропозиції Учасника міститься Довідка від 15.01.2024 вих. 17/01-07 про виконання договору № 591-2 від 02.09.2022, лист-відгук за вих. 15/11 від 15.05.2023 до договору № 591-2 від 02.09.2022, копія договору № 591-2 від 02.09.2022, довіреності до договору та видаткові накладні про виконання договору. Згідно договору № 591-2 від 02.09.2022, специфікації № 1 до договору від 02.09.2022 та листа-відгуку до договору сума його виконання мала складати 340 100,00 грн. Проте згідно видаткових накладних наданих Учасником, сума виконання договору 412 250,00 грн. Отже, існує невідповідність в наданих документах Учасника 2. Згідно Додатку № 3 до тендерної документації Учасник мав надати підписаний уповноваженою особою Учасника вказаний додаток. Учасник надав підписаний уповноваженою особою Додаток № 3 до тендерної документації, за вих №19/01-07 від 15.01.2024, проте внизу додатка відсутня фраза «З умовами технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі ознайомлені, з вимогами до предмету закупівлі погоджуємось», тому до кінця вимога Замовника не виконана. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації. Перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 1 до тендерної документації 2. Додаток № 3 до тендерної документації підписаний уповноваженою особою Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.