Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 485 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 425,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Сідоріна |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують повноваження керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасників процедури наклав на пропозицію уніфікований електронний підпис, а повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки наданої тендерної пропозиції встановлено що, загальна сума тендерної пропозиції без ПДВ не вірно вказана, також вказана загальна сума тендерної пропозиції вказана в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів відрізняється від тієї, що розміщена шляхом заповнення електронних полів, чим порушено вимоги пп.3.1. п.5 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції. - надати документи що підтверджують повноваження керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису Учасника або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. - надати заповнену тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, відомості якої не відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.