Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
без ПДВ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 329 500,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 295,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО |
| ЄДРПОУ: | 00131819 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.poe.pl.ua |
| Контактна особа: | Наталія Михайлівна Халіман |
| Телефон: | +380532510593 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36022, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
2 |
1. Відповідно до абз.1 п. 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п. 9 ст. 26 учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СД Енергопласт» ЄДРПОУ 33769732 , виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: • відповідно до п.п.10 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. Учасником було надано довідку з банку про реквізити для здійснення переказів на рахунки та довідку від 25.12.2023 р. від АТ «ПроКредит БАНК» про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, не надано довідку про наявність поточних рахунків та їх стан. • відповідно до Додатку 4 тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку 4 цієї тендерної документації. ТОВ «СД Енергопласт» у складі своєї пропозиції надав документ (Таблиця технічної відповідності), під час складання документу, ймовірно, сталася технічна помилка, а саме, в п.1 та п.2, щодо шафи захисної для приладів обліку електричної енергії трифазної, зазначено параметри шафи захисної для приладів обліку електричної енергії однофазної. 2. На основі вищевикладеного, керуючись нормами ст. 26, ст. 29 Закону та п.43 Постанови просимо учасника торгів ТОВ «СД Енергопласт» ЄДРПОУ 33769732, який подав пропозицію на участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: –– ДК 021:2015 - 44420000-0 – Будівельні товари (Шафи для виносу приладів обліку) (Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» 2024 р., 2 розділ, п. 2.1.4.2.1 / 2 розділ, п. 2.1.4.2.2) (UA-2023-12-21-005996-a) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівелний словник» – 44420000-0 виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Надати довідку про наявність поточних рахунків та їх стан не раніше, ніж тридцятиденної давнини. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. - Надати в складі тендерної пропозиції відкориговані документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СД Енергопласт» ЄДРПОУ 33769732, який подав пропозицію на участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю – ДК 021:2015 - 44420000-0 – Будівельні товари (Шафи для виносу приладів обліку) (Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» 2024 р., 2 розділ, п. 2.1.4.2.1 / 2 розділ, п. 2.1.4.2.2) (UA-2023-12-21-005996-a) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівелний словник» – 44420000-0.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.