Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 345 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 450,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
| ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voda.uz.ua |
| Контактна особа: | Станіслав Олександрович Карташов |
| Телефон: | +380949180473 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
2 |
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані Приватним підприємством «ПРОМПОДШИПНИК», код ЄДРПОУ: 39507154, у тендерній пропозиції на закупівлю: «Підшипники код за ДК 021:2015 – 44440000-6 – Вальниці» (згідно оголошення UA-2023-12-19-016286-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 до Тендерної документації: 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Документи щодо підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: копія (копії) договору (договорів) та/або листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2023 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі . - копій не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, підшипників, код за ДК 021:2015 - 44440000-6 Вальниці.» Вами у складі тендерної пропозиції надано: - Договір № 75/21 від 26 березня 2021 р. на загальну вартість 37 992,00 грн. укладений з АТ «Дніпропетровська ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» - Договір №10/029 від 24 лютого 2021 р. на загальну вартість 199 999,00 грн. укладений з АТ «Сєвєродонецька ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (ДП «Сєвєродонецька ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ») Очікувана вартість даної закупівлі становить: 345 000,00 UAH грн. з ПДВ, 50 % від очікуваної вартості становитиме не менше 172 500,00 грн. з ПДВ Враховуючи вищенаведене вами підтверджено виконання тільки 1 аналогічного за предметом закупівлі договору в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати копій не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, підшипників, код за ДК 021:2015 - 44440000-6 Вальниці.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.