Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 450,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 54,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" ЖМР |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Степурко Ольга Михайлівна |
| Телефон: | +380679902043 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-12-18-012005-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. А саме в розділу 3: Інструкція з підготовки тендерної документації, а саме документи, що вимагаються замовником у додатках до тендерної документації: - гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; - довідка в довільній формі в якій гарантовано, що учасник усвідомлює інформацію зазначену в даному абзаці. У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції: - довідку в довільній формі в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна. В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.