Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 520 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МАЛОДАНИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04398790 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетенова Ольга Олександрівна |
Телефон: | 380576357457 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62341, Україна, Харківська область,смт Мала Данилівка, вулиця Ювілейна, 5 |
10 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра іншого роботодавця (підприємства). 2) Учасник у складі пропозиції надав файл «Посвідчення о.п. найманих працівників.pdf» , в якому копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці видані працівникам іншого підприємства та завірені печаткою іншого підприємства. 3) Учасник у складі пропозиції не надав інформаційну довідку щодо машини для перевезення будівельного сміття та документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення будівельного сміття. 4) Учасник у складі пропозиції надав файл «Довідка матеріяльно технічної бази.pdf», в якому вказаний Відвіс будівельний, кількість, шт – 3, власне/орендоване – власне та не надав Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або накладна (накладні) на придбання товару. 5) Учасник у складі пропозиції надав файл «чек.pdf», в якому не вказана кількість товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-14-019349-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.