Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 292 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 925,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 00432426 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жага Ольга Миколаївна |
Телефон: | +380666552076 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: в складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи: Інформація про кінцевого бенефеціарного власника (інформація надана не в повному обсязі) 2. Посилання на вимогу (вимоги)тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 2 до тендерної документації інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі; Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати: 1. інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі; Уповноважена особа КП «Електроавтотранс» Жага О. М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.