Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
-
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 365 150,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 825,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія КП «Київпастранс» Подільське трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо |
| ЄДРПОУ: | 33230748 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кулич Ігор |
| Телефон: | 380445213662 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, БУДИНОК 132 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У ході розгляду тендерної документації, Замовником встановлено не відповідність електронного підпису уповноваженої особи переможця торгів з найбільш вигідною пропозицією, а саме : після змін у статутних документах товариства, посадовими особами не було отримано новий електронний цифровий підпис, як передбачено чинним законодавством. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» ( ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Таким чином, Законом передбачено заповнення учасниками при формуванні тендерної пропозиції електронних форм. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник скасовує закупівлю відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно із частиною 2 статті 32 відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник скасовує відкриті торги (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель : UA-2023-12-12-006415-a від 12.12.2023 року (далі-Закупівля). Згідно з вимогами пункту 47 Особливостей у разі скасування відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави для прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-01-2024, 00:04
Період оскарження:
з 29-12-2023, 09:21 по 09-01-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник : 1) Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноважено власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (додаток 2 пункт 3 до тендерної документації). Учасником опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадськиї формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» не надано. 2) Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) (додаток 2 пункт 4 до тендерної документації). Учасником інформацію про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) не надано. 3) Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) (додаток 2 пункт 5 до тендерної документації). Учасником інформацію про свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) не надано.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.