Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 195 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 975,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пристолична сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04527520 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гольоса Юлія Олександрівна |
| Телефон: | +380459535164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
3 |
За результатами аукціону найбільш вигідною пропозицією (за ціною) була пропозиція ТОВ "Епіцентр К", що визначена електронною системою з остаточною ціною - 194 697,36 грн з ПДВ. Пропозиція ТОВ «Епіцентр К» була відхилена на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Наступною до розгляду є пропозиція ТОВ «Металсітка» (далі – Учасник). Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕТАЛСІТКА» у процедурі закупівлі «Габіони з геотекстилем, код ДК 021:2015-44310000-6 — Вироби з дроту (44313100-8 — Огорожі з дротяної сітки))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-08-015738-a було виявлено наступні невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: 1) Довідка з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). 2) Довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом. 2. Проєкт договору про закупівлю заповнений не у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та додатків до неї, а саме: відповідно до Додатку 4 до тендерної документації в проєкті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім ціни в договорі та в Специфікації; також договір наданий не на фірмовому бланку Учасника. 3. Документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (за наявності) та містити посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (у разі її використання). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис на пропозицію в цілому та кожний електронний документ окремо. У складі тендерної пропозиції документи, які складені безпосередньо учасником не містять власноручного підпису уповноваженої особи, а також відбиток печатки, чи не містять окремо накладеного електронного підпису. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Пункт 3 Розділ V Тендерної документації. 2. Додаток 4 до Тендерної документації. 3. Пункт 1 Розділ ІІІ Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). 2. Довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом. 3. Проект договору про закупівлю, заповнений відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. 4. Всі документи (довідки/гарантійні листи тощо), які складені безпосередньо Учасником мають містити власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбиток печатки або окремо накладений електронний підпис.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К» у процедурі закупівлі «ГАБІОНИ З ГЕОТЕКСТИЛЕМ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -44310000-6 — Вироби з дроту (44313100-8 — Огорожі з дротяної сітки))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-08-015738-a, було виявлено наступні невідповідності: 1. У складі пропозиції Учасник надав проєкт договору про закупівлю, який не заповнений відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. 2. У складі пропозиції Учасник надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї, а саме: довідка складена не за формою Таблиці 1, що викладена в Додатку 1 до Тендерної документації; довідка містить некоректну інформацію щодо дати аналогічного за предметом закупівлі договору №03-01-188. 3. Учасник не наклав кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, як це вимагалось тендерною документацією Замовника. Натомість Учасник наклав на пропозицію удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті відритого ключа та лист-пояснення про правомірність використання такого підпису відповідно до Постанови Кабінету Міністрів №193 від 03.03.2020 року. Тендерною документацією Замовника передбачено накладання лише кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис на пропозицію в цілому та кожний електронний документ окремо. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Пункт 1 Розділу III Тендерної документації та Додаток 4 до Тендерної документації. 2. Додаток 1 до Тендерної документації. 3. Пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Проєкт договору, заповнений відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї, на фірмовому бланку Учасника. 2. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена за формою Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, яка містить достовірну інформацію щодо дати аналогічного договору №03.01.188. 3. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис на пропозицію в цілому та кожний електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.