Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 723 312,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 616,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02145010 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Роман Кецкало |
| Телефон: | +380512372272 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
4 |
Пунктом 1 таблиці, наведеної в додатку № 1 до тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поставка радіаторів. Учасником ТОВ «Епіцентр К» в складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну Рнк/КС-0154485 від 15.12.2020, яку не підписано отримувачем, адже в полі «товар отримано» відсутні підпис та печатка. Для усунення невідповідності учасник має надати документи, які підтверджують отримання товарів, а саме підписану отримувачем видаткову накладну.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.