Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики відповідно до діючих норм на даний вид товару. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідає кошторисним призначенням на 2023 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до середньоринкової вартості даного товару.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 641,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 128,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 38620155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Рудобаба |
| Телефон: | +380442783698 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.1. В тендерній документації Замовника вимагалося надання наступної інформації та/або документів, яку Учасник не надав, а саме: - документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів пропозиції та договору за результатами закупівлі: протокол зборів (засідань) та/або наказ про призначення керівника (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника); доручення (довіреність) керівника учасника, авторизаційний лист тощо (у разі підписання документів пропозиції та договору за результатами закупівлі іншою особою) та у разі. У разі наявності в установчих документах учасника певних обмежень (за строком, сумою тощо) учасник надає документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі; Учаснимком надано Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЙГЕР ЛОЮКС», якому зазначено наступне: пункт 9.2. Загальні збори Учасників та підпункт 9.2.5.11, пункту 9 «Управління товариством» - « прийняття рішення щодо вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.», що є обмеженням та вимагає підтвердження у вигляді документу/квартальної звітності тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі. 1.2. Надання документу вимагалося в підпункті 8) пункту 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної документації. 1.3. Учасник повинен надати: У разі наявності в установчих документах учасника певних обмежень (за строком, сумою тощо) учасник надає документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.