Закупівлю оголошено - 29-11-2023, 17:44. Дата останніх змін - 18-12-2023, 15:03

Код ДК 021-2015 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Радіатори сталеві для ремонту тепломереж)

Закупівля: UA-2023-11-29-018189-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-29-006137-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-11-2023, 17:44
по 05-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2023, 17:00
по 08-12-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:10 838,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:108,38 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ:20307568 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Кривоносова
Телефон:+380563772014, +380984296340
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул Лешко-Попеля, буд.1
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Радіатори сталеві для ремонту тепломереж

7
Одиниця
49005 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , вулиця Лешко-Попеля, будинок 1 ,
по 15-12-2023
44620000-2
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-11-2023, 17:44:51
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-11-2023, 17:44:11
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості Товару по безготівковому розрахунку протягом 10 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних при наявності коштів на рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар, здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
108,38 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕРМ-ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Старий Поділ, будинок 4, приміщення 403, 36022, ПЕРЕПЕЛИНСЬКИЙ АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
Остаточна пропозиція:
10 574,88 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-12-2023, 18:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-11-29-018189-a-b1
Номер договору:
14/23
Дата підписання договору:
14-12-2023, 15:00
Строк дії договору:
з 14-12-2023 по 31-12-2023
10 574,88 UAH
Ціна договору
8 812,40 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕРМ-ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 574,88 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ