Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 280 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
ЄДРПОУ: | 03539024 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Мохнатко |
Телефон: | +380442567020 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
0 |
Розглянуто пропозицію учасника – ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" (далі – Учасник). Тендерна пропозиція Учасника розглядалась на відповідність умовам тендерної документації та на відсутність підстав для відмови учаснику, що передбачені пунктом 47 Особливостей. На виконання вимог пункту 3, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації «Інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Постанови КМУ № 1178» (далі – Додаток 2), а саме, сканований оригінал або завірену копію витягу з реєстру платників ПДВ або копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (або платника єдиного податку), завірена печаткою учасника і підписом уповноваженої особи учасника. Учасником не було надано відповідний документ. На виконання вимог пункту 6, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, повноваження підписувати договори підтверджуються відповідними документами (сканований оригінал або завірена копія статуту у повному обсязі) або іншого установчого документу або витяг з нього; виписка (витяг) з протоколу зборів засновників/загальних зборів та наказ про призначення або довіреність із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність). Учасником була надана Довіреність із зазначенням повноважень повіреного, але не були надані документи, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Також не було надано сканований оригінал або завірену копію статуту у повному обсязі або іншого установчого документу або витяг з нього. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме додати окремими документами: - сканований оригінал або завірену копію витягу з реєстру платників ПДВ або копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (або платника єдиного податку), завірена печаткою учасника і підписом уповноваженої особи учасника. - сканований оригінал або завірена копія статуту у повному обсязі або іншого установчого документу або витяг з нього. - документи, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника Довіреність із зазначенням повноважень повіреного.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.