Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 922,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 399,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
| ЄДРПОУ: | 03359813 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
| Контактна особа: | Котова Анна Олександрівна |
| Телефон: | 0936909663 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02125, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі пропозиції не надав перелік (реєстр) наданих документів у складі пропозиції; 1.2. цінова пропозиція, відповідно Додатку 1 до тендерної документації заповнена з помилками; 1.3. Учасник свою тендерну пропозицію підписав не кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 1.4. Учасник у складі пропозиції не надав документу відповідно № п.п. 2 таблиці 1.2 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо ПДВ чи єдиного податку. 1.5. Учасник у складі пропозиції надав Довідку підтвердження досвіду, в якій не зазначив код ЄДРПОУ контрагента, його адресу, суму поставленого товару за договором. 2) Посилання на вимогу: 2.1. пункт 1 розділу III тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - перелік (реєстр) наданих документів у складі пропозиції учасника; - …» 2.2. пункт 1 розділу III тендерної документації: Учаснику необхідно завантажити заповнену та підписану цінову пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2.3. пункт 1 розділу III тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 2.4. пункт 2 таблиці підпункту 1.2 пункту 1 Документи від Учасника Додатку 2 до тендерної документації розділу VI тендерної документації, згідно якого Учаснику необхідно надати: « Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ. Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів.» 2.5. підпункт 1.1. пункту 1 Переліку вимог до учасника та переможця Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати: «1. Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі*, який зазначено в даній тендерній документації. В листі повинно бути вказано: - повне найменування контрагента, з яким було укладено договір, - його код ЄДРПОУ, - адреса, - телефон, - прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору зі сторони замовника, - сума поставленого Товару за договором, - номер та дата аналогічного договору. 1.1) копія/ копії договору/ усіх договорів, зазначеного/зазначених у наданому листі, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); 1.2) лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо)/ від контрагента/ контрагентів про належне виконання аналогічного договору/ усіх аналогічних договорів, зазначених у листі; 1.3) копії видаткових накладних на аналогічні товари від замовників аналогічних товарів, на всю суму виконання, зазначену в наданому учасником листі (щодо усіх договорів, зазначених у листі). Інформація може надаватися про договір/и, який/і виконується /ються.» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, перелік (реєстр) наданих документів у складі пропозиції учасника; 3.2. Учаснику необхідно надати/завантажити заповнену та підписану цінову пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 3.3. Учаснику необхідно підписати тендерну пропозицію/документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3.4. Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, один із документів: Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ; Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. 3.5. Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів, яка додатково буде містити інформацію про код ЄДРПОУ контрагента, його адресу, суму поставленого товару за договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.