Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 529,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 227,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БЕЗЛЮДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ №3 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ" |
| ЄДРПОУ: | 38008933 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Євдокимова |
| Телефон: | +380637911745 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62495, Україна, Харківська область,смт. Васищеве, вул. Зелена, буд. 36 |
3 |
Встановлені невідповідності щодо підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі: 1. Так, пунктом 7 Додатку 4 «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про відкриття рахунку фізичної особи підприємця АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» без дати та номера, в якій вказано, що вона Додається до Анкети-заяви до Договору про надання банківських послуг та є її невід'ємною частиною, також вказано, що рахунок відкрито 23.08.2023 та «підпис 22.08.2023 року Путятін О.Ю.», тобто до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів 18.11.2023. 2. . Абзацом 3 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» передбачено, що товар має бути новим, якісним, упакованим та маркованим згідно діючих стандартів, що має бути підтверджено у складі пропозиції відповідними документами, що підтверджують якість запропонованого товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або інший документ, що підтверджує якість). У разі відсутності документів, що підтверджують якість Учасник має надати довідку з відповідного уповноваженого органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Висновок від 22.11.2023 №1129-23 ТОВ «ОРГАН СЕРТИФІКАЦІЇ «ЄВРОСТАНДАРТ», однак відсутні будь які посилання щодо належності до уповноваженого органу, як то наказ про призначення органом сертифікації, посилання/витяг з реєстру Національного агентства з акредитації України, тощо. На підставі п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відсутніх документів, що перелічені вище. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерну пропозицію ФОП Литовченко Світлана Геннадіївна (код 3278703782) буде відхилено у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.