Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 880,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 619,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВІННИЦЯТРАНСПРИЛАД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081242 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.vtranspribor.com.ua |
| Контактна особа: | Анохін Олександр |
| Телефон: | 380432632257 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 зі змінами): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно п.3 Додатку 3 ТД необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг у порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України. У Вашій тендерній пропозиції дата та час видачі виписки Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб датується 15.11.2022 09:22:03. Прошу виправити дану невідповідність шляхом дозавантаження відповідного документа. Уповноважена особа Олександр АНОХІН 27.11.2023
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.