Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 127 441,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 274,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 000,00 UAH |
| Замовник: | КП"Тернопільелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 05447987 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волков Володимир Валентинович |
| Телефон: | +380352436288 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46400, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7. |
3 |
Під час розгляду пропозиції Учасника 5ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛАКОЛЬОРМЕТ" грн. з ПДВ (код ЄДРПОУ/ІПН 45038914), юридична адреса Україна, 20705, Черкаська обл., Черкаський р-н, місто Сміла, вул.Коробейника, будинок 1 , переможця закупівлі «Провід мідний МФ-85» (44318000-2 - Електричні проводи) 44310000-6 - Вироби з дроту за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-14-009340-a, з ціновою пропозицією 899 781,05 грн. з ПДВ (Вісімсот дев'яносто дев'ять тисяч сімсот вісімдесят одна гривня 05 копійок з ПДВ) на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1 У пропозиції учасника відсутній документ Реєстр наданих документів (№1, ч.2 додатку 1 до ТД) 2.2 У пропозиції учасника відсутній документ Анкета учасника закупівлі, відповідно Додатку 6 до тендерної документації. 2.3 У пропозиції Учасник не в повному об’ємі надав довідку згідно № 14 ч.2 додатку 1 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 2.1 документ Реєстр наданих документів , №1, ч.2 додатку 1 до ТД 2.2 документ Анкета учасника закупівлі, відповідно Додатку 6 до тендерної документації. 2.3 довідку згідно № 14 ч.2 додатку 1 до ТД. З огляду на вище наведене, відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.