Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 198 454,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 993,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
| Телефон: | +380971599786 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
1 |
Уповноважена особа повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю код за ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові двері, вікна та металопластикові конструкції (перегородки)) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ". Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові двері, вікна та металопластикові конструкції (перегородки)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 4 розділу 3 ТД – п.п. 3.4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження учасник надає гарантійний лист. Тендерна пропозиція учасника не містить гарантійного листа, щодо терміну дії тендерної пропозиції. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.