Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни виконання робіт в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 2% від ціни договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 32 934 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 164 670,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон: | 380500508234 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) у складі тендерної пропозиції учасником надана довідка №36/11 від 17.11.2023 р. щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) в якій встановлено невідповідність в частині предмету договору по зазначених в довідці договорах, а саме: предметом договорів с контрагентами ПрАТ «МХП» та ТОВ СГП «НІБУЛОН» є «Виготовлення та монтаж металевих конструкцій», предметом договору з ТОВ «СТРОЙ ЮА» є «Виготовлення металевих конструкцій», проте вимогами тендерної документації встановлено, що Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пересувних накопичувачів або пересувних контейнерів або гужових візків або ручних візків, також зазначена довідка не містить контактних осіб зазначених замовників (прізвище та контактний телефон). 1.2) у складі тендерної пропозиції учасником надано рекомендаційні листи від ТОВ СГП «НІБУЛОН» та ПрАТ «МХП», які не містять номери та дати договорів, зазначених учасником в довідці, також зазначені у листах роботи не є аналогічним предметом закупівлі згідно вмог тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу X Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції»; пункт 1 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пересувних накопичувачів або пересувних контейнерів або гужових візків або ручних візків. 3.2) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) у складі тендерної пропозиції учасником надано Відомості про учасника Вих. № 11-17/07 від 17.11.2023 не у відповідності розділу XІ тендерної документації; 1.2) у складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про досвід виконання аналогічного договору №04/12 від 10.04.2023 в якій встановлено невідповідність в частині зазначення телефону контактної особи ТОВ «ЛЕВТЕХПРОЕКТ» 1.3) у складі тендерної пропозиції учасником надано лист відгук ТОВ «ЛЕВТЕХПРОЕКТ» на бланку якого зазначено телефон який співпадає з телефоном учасника відповідно наданих відомостей та додатком якого є Договір №04/12 від 10.04.2023 з терміном дії до 30.02.2023 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункти 1 та 5 розділу X Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції»; пункт 1 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлені відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). 3.2) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пересувних накопичувачів або пересувних контейнерів або гужових візків або ручних візків. 3.3) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.