Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 97 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 489,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пилипецька сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350843 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пуйо Ганна Іванівна |
| Телефон: | +380314625025 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 90011, Україна, Закарпатська область,Пилипець, 75 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником виявлено помилку у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» - вказана невірна кількість предмета закупівлі - «Кількість товарів: 12 шт.: у т.ч. Металопластикові двері – 1 шт., Металопластикові вікна – 11 шт.», а повинно бути «Кількість товарів: 18 шт.: у т.ч. Металопластикові двері – 7 шт., Металопластикові вікна – 11 шт.». Дану помилку виявлено після періоду подання пропозицій, отже нема жодної можливості внести зміни до тендерної документації. Порушення вимог законодавства полягає в тому, що замовник не вніс вчасно зміни до тендерної документації згідно із пунктом 54 Особливостей, а тому неможливо провести правильно закупівлю та закупити необхідну кількість предмета закупівлі на очікувану вартість. Тому замовник змушений відмінити дану процедуру закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-11-2023, 00:02
Період оскарження:
з 14-11-2023, 15:06 по 25-11-2023, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.