Період оскарження умов закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 75 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Затолюк Віктор Борисович |
| Телефон: | +380689558312 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-11-02-002294-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання листа-погодження, що в ціну включена доставка на склад Покупця. Учасник Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Промавіапідшипник" даного документа не надав. В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищзезазначеного документа а саме: - лист-погодження, що в ціну включена доставка на склад Покупця;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.