Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 278 013,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 780,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 Державний Пожежно-Рятувальний Загін Головного Управління Державної Служби України З Надзвичайних Ситуацій в Івано-Франківській області |
| ЄДРПОУ: | 38200828 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Скібіцька Оксана Євгенівна |
| Телефон: | 380505454495 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 77300, Україна, Івано-Франківська область,Калуш, вулиця Євшана,будинок 28 |
3 |
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ПП "СОЛОДАР" (надалі – Учасник), на закупівлю за предметом «Ворота промислові секційні код ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини», процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-01-013387-a . На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СОЛОДАР" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинен надати лист-згоду з проектом договору, його істотними умовами. В складі пропозиції ПП "СОЛОДАР" не надано листа-згоди з проектом договору. 2. Відповідно до п.4 додатку № 1 до тендерної документації учасник зобов’язаний надати в тендерній документації кольорову копію ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо така ліцензія (документ дозвільного характеру) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності, проте ПП "СОЛОДАР" в складі пропозицій ліцензії чи документу дозвільного характеру не надав. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПП "СОЛОДАР" шляхом надання в складі пропозиції: - листа-згоди з проектом договору; - копію ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо така ліцензія (документ дозвільного характеру) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.