Період оскарження умов закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Шифер
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 268 231,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 341,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Донецька залізниця |
ЄДРПОУ: | 40150216 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Макаренко Костянтин Вікторович |
Телефон: | 380626164227 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84400, Україна, Донецька область,Лиман (Красний Лиман) , Лиман |
2 |
Шановний Учаснику! Згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, Вам необхідно протягом 24 годин доповнити свою тендерну пропозицію, завантаживши необхідні правові документи, щодо виготовлення та постачання товару, згідно вимог Тендерної документації, а саме Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження», Таблиці «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», п.3.2 «Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам» Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол Уповноваженої особи № 1711202321945955 /2/ТМЦ від 17.11.2023
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.