Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Номенклатура товару: Граблі зубчасті завиті з держаком ( ДК 021:2015 - 44511340-0 Граблі); Сапа садова трапеція з держаком (ДК 021:2015 - 44511330-7 Сапи); Мотика гострокутна FLO з держаком (ДК 021:2015 44511310-0 Мотики); Лопата для прибирання снігу з держаком (ДК 021:2015 - 44511000-5 Ручні знаряддя)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 004,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 260,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Зважаючи на вимоги частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, крім іншого, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям інформацію та документи, передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації; інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації, а також інші документи та/або інформацію, що визначені вимогами тендерної документації та її додатками. Вимогами частини 2 розділу V тендерної документації Замовника, зокрема, передбачено надання Учасником у складі тенденої пропозиції довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території… Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Лазуро Ігоря Євгеновича вказана довідка відсутня, тобто вимоги Замовника в цій частині учасником не виконано. Розділом 1 Додатку № 2 до тендерної документації, крім іншого, було передбачено надання Довідки в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, з зазначенням номеру, дати укладення, строку дії Договору, найменування предмета закупівлі, Замовника за вказаним Договором, його адреси та контактних телефонів. На підтвердження надати скановану копію зазначеного договору та документи, що підтверджують факт повного виконання зобов’язань за договором, а саме: акт прийому-передачі товару у повному обсязі/видаткові накладні на поставку товару у повному обсязі, підписані обома Сторонами договору, або оригінал відгуку від Замовника за вказаним у довідці договором щодо його виконання у повному обсязі, або інший документ, що підтверджує виконання договору (п.1.1). ФОП Лазуро І.Є. на виконання зазначеного надав «Підтвердження виконання аналогічних договорів» б/д та б/№, в якій зазначив інформацію стосовно 2 договорів: договору № 68, укладеного з Комунальним підприємством «Єдині інформаційні системи» Енергодарської міської ради та № 83-2023, укладеного з Комунальним підприємством «Управляюча компанія Вишгородської міської ради», скановані копії: договору поставки товару № 68 від 07.12.2020, укладеного між ФОП Лазуро І.Є. та Комунальним підприємством «Єдині інформаційні системи» Енергодарської міської ради з накладною щодо поставки товару за договором та лист-відгук Комунального підприємства «Єдині інформаційні системи» Енергодарської міської ради від 13.01.2021 за вих. № 16, в якому зазначено про надійність партнера ФОП Лазуро І.Є.; договору поставки № 83-2023 від 15.05.2023, укладеного між ФОП Лазуро І.Є. та Комунальним підприємством «Управляюча компанія» Вишгородської міської ради з накладними на підтвердження поставки товару за договором, та лист-відгук Комунального підприємства «Управляюча компанія» Вишгородської міської ради» від 25.10.2023 № 163с/р про поставку товару в повному обсязі. Однак, при вивченні поданих документів виявлено невідповідність, а саме: в інформації ФОП Лазуро І.Є. про виконання аналогічного договору – «Підтвердження виконання аналогічних договорів», не зазначено дати укладення, строку дії Договорів, адреси Замовника за вказаними Договорами. Розділом 3 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, надання Учасником (якщо учасник – фізична особа/фізична особа-підприємець) повної копії паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки (п.п. 3.1.1.1.). ФОП Лазуро Ігор Євгенович у складі своєї тендерної пропозиції на виконання п.п. 3.1.1.1. надав окремі сторінки паспорту, а не повну його копію. Розділом 3 Додатку № 2 до тендерної документації, крім іншого, передбачено надання Учасником копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який, зокрема, обов’язково має містити: - дані про хронологію реєстраційних дій. (п.п.3.1.1.3.). На виконання п.п. 3.1.1.3. надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 16.01.2018, сформований за запитом Лазуро Ігоря Євгеровича від 16.01.2018 (як зазначено у наданому Витягу). Однак, з наданого Учасником - ФОП Лазуро І.Є., Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 16.01.2018 неможливо встановити чи відбувалося за період з 16.01.2018 по момент подачі ним його тендерної пропозиції проведення будь-яких реєстраційних дії, чи ні. Тож, інформація щодо цього відсутня. Згідно з вимогами додатку № 3 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції повинен надати: «1. Довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку. Довідка обов’язково має містити порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням інформації про найменування виробника запропонованого товару, країни походження, технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам, що вказані у цьому Додатку». На виконання вищевказаних вимог ФОП Лазуро І.Є. надав у складі своєї тендерної пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» б/д та б/№ (назва файлових документів: Довідка про відповідність тех. вимогам з порівняльною таблицею pdf та Технічна характеристика з порівняльною таблицею pdf) де зазначено дані про відповідність запропонованого товару технічним вимогам, країну походження тощо, але ФОП Лазуро І.Є на виконання вимог замовника не зазначено виробника запропонованого товару. Враховуючи вищевикладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Зважаючи на вимоги частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, крім іншого, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям інформацію та документи, передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації, а також інші документи та/або інформацію, що визначені вимогами тендерної документації та її додатками. Вимогами частини 2 розділу V тендерної документації Замовника, зокрема, передбачено надання Учасником у складі тенденої пропозиції довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Осташевського Я.І. вказана довідка відсутня, тобто вимоги Замовника в цій частині учасником не виконано. Розділом 3 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, надання Учасником (якщо учасник – фізична особа/фізична особа-підприємець) повної копії паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки (п.п. 3.1.1.1.), а також копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (п.п.3.1.1.3.). ФОП Осташевський Я.І. у складі своєї тендерної пропозиції на виконання п.п. 3.1.1.1.надав окремі сторінки паспорту, а не повну його копію. На виконання п.п. 3.1.1.3. надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а не Витяг, як то передбачено вимогами Замовника. Згідно з вимогами додатку № 3 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції повинен надати: 1. Довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку. Довідка обов’язково має містити порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням інформації про найменування виробника запропонованого товару, країни походження, технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам, що вказані у цьому Додатку. На виконання вищевказаних вимог ФОП Осташевський Я.І. надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку б/д та б/№ з порівняльною таблицею, де зазначено дані про відповідність запропонованого товару технічним вимогам, країну походження тощо, але не зазначено виробника запропонованого товару. Крім того, додатком № 2 до тендерної документації, крім іншого, було передбачено надання Довідки в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, з зазначенням номеру, дати укладення, строку дії Договору, найменування предмета закупівлі, Замовника за вказаним Договором, його адреси та контактних телефонів. На підтвердження надати скановану копію зазначеного договору та документи, що підтверджують факт повного виконання зобов’язань за договором, а саме: акт прийому-передачі товару у повному обсязі/видаткові накладні на поставку товару у повному обсязі, підписані обома Сторонами договору, або оригінал відгуку від Замовника за вказаним у довідці договором щодо його виконання у повному обсязі, або інший документ, що підтверджує виконання договору (п.1.1). Переможець на виконання зазначеного надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів б/д та б\№, в якій зазначено інформацію стосовно договору № 180 від 18.10.2022, укладеного з Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області, скановану копію вказаного договору з додатками та лист-відгук Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області від 07.09.2023 № 03-04/770. Однак, при вивченні поданих документів виявлено невідповідність, а саме: У листі-відгуку від 07.09.2023 № 03-04/770 йдеться про договір № 180 від 18.10.2022 на суму 32498,10 грн з ПДВ. З огляду на завантажену скан-копію договору купівлі-продажу № 180 від 18.10.2022, укладеного між ФОП Осташевським Я.І. та Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області, сума договору становить 32498,10 грн без урахування ПДВ. Враховуючи вищевикладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.