Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 920,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 399,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бречка Валерій Миколайович |
| Телефон: | 380505502119 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Газтехсервіс Центр" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (файл «Досвід запчастини УП23.pdf») у якій, в колонці предмет договору зазначено «Придбання деталей для ремонту невиробничого обладнання (H055004012 Електрод розпалу HERMANN Micra 2, Thesi, Habitat 2) за кодом ДК 021:2015: 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» та, відповідно, у Листі-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (файл «Аналогічний договір та відгук запчастини УП23.pdf»), контрагентом підтверджене виконання цього договору, тоді як вимогами тендерної документації передбачено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку та/або обслуговування радіаторів та/або котлів для центрального опалення та/або обладнання для котельні. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункт 1, розділ VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 1, розділ X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – учасник має завантажити: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку та/або обслуговування радіаторів та/або котлів для центрального опалення та/або обладнання для котельні. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.