Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 6 504,08 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 32,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Онацький Едуард Федорович |
Телефон: | 380931049649 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕКСТ ПРОМГРУП» виявлено: - у складі тендерної пропозиції відсутній Додаток 5 до тендерної документації Форма «Цінова пропозиція», який подається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП, як того вимагалося згідно Додатку 5 до тендерної документації; - у наданому сертифікаті від ПрАТ «ДНІПРОМЕТИЗ», щодо офіційного представництва ПП «ВЕЛЕС» з продажу крипільних виробів відсутні гарантії виробника щодо якості продукції, як того вимагалося відповідно до.п.п.3.1 п.3 «Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції» Вимог щодо надання учасниками процедур публічних закупівель документів, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції вимогам, встановленим чинним законодавством та нормативними документами Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати: - Додаток 5 до тендерної документації Форма «Цінова пропозиція», який подається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. - скановані копії документів, які підтверджують стосунки між ПП «ВЕЛЕС» та ПрАТ «ДНІПРОМЕТИЗ», ці документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.