Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 134 356,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 343,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
| ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дука Валерія Володимирівна |
| Телефон: | 380976902298 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно положень п. 14 Особливостей - закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до ст. 4 Закону. Згідно п. 15 Особливостей передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок). Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 ч. 1 ст. 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, відповідно до п. 3 Порядку. Виходячи з назви було здійснено некоректне припущення, що потреба полягає у закупівлі металевого технологічного люку в підлогу. В дійсності, закупівля передбачає придбання підлогового металевого люку для розеток, а отже предмет закупівлі буде відповідати коду ДК 021:2015 - 31220000-4 «Елементи електричних схем» та, відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, код ДК 021:2015 - 31224700-9 «Монтажні коробки». Враховуючи технічні можливості електронного майданчику «Smarttender.biz» - внести зміни до річного плану закупівель, а отже і до процедури закупівлі, після оголошення процедури закупівлі - неможливо. У зв’язку з чим, замовник відміняє закупівлю з підстав неможливості усунення порушення, відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей. Відповідно до абз. 6 п. 50 Особливостей, у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-11-2023, 00:00
Період оскарження:
з 24-10-2023, 10:33 по 03-11-2023, 23:00
Документи: