Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Саморізи
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 996,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 249,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Донецька залізниця |
| ЄДРПОУ: | 40150216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Макаренко Костянтин Вікторович |
| Телефон: | 380626164227 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84400, Україна, Донецька область,Лиман (Красний Лиман) , Лиман |
5 |
Шановний Учаснику! Згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, Вам необхідно протягом 24 годин доповнити свою тендерну пропозицію, завантаживши наступні необхідні документи, згідно вимог тендерної документації, а саме на виконання п.2.2 «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 32894:2016. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається» Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» Тендерної документації, потрібно надати зразки паспортів та/або сертифікатів якості на наступну запропоновану до постачання продукції, згідно наданої Вами Цінової пропозиції, а саме: - П. 1 Саморіз для гiпсокартону по металу зі свердлом і напівкруглою голівкою, оцинкований, 3,5x9,5 (100шт); - П. 5 Дюбель швидкого монтажу, комірець, ЕСМКУ "Обрій", 6x80 (100шт); - П. 9 Саморіз для гiпсокартону по дереву, фосфатований, 4,2x70; - П. 10 Саморіз для гiпсокартону по металу з потайною голівкою, гострий, фосфатований, 3,5x45 (1000шт); - П. 12 Саморіз з пресшайбой, свердло, оцинкований, 4,2x 19, REDFIX (уп.1000 шт). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол Уповноваженої особи № 0711202321756867/1/ТМЦ від 07.11.2023
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.