Закупівлю оголошено - 13-10-2023, 17:57. Дата останніх змін - 03-11-2023, 09:31

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44220000-8 Столярні вироби (Вхідні двері металеві енергозберігаючі)

Закупівля: UA-2023-10-13-013760-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-10-13-004813-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-10-2023, 17:57
по 19-10-2023, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-10-2023, 10:00
по 24-10-2023, 10:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-10-2023, 10:00

Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у зв’язку з великим об’ємом інформації зазначена у Додатку №1 до оголошення.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:20 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:200,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління Державної казначейської служби України у Мостиському районі Львівської області
ЄДРПОУ:37929037 Досьє YouControl
Контактна особа:Кулачковська Мар'яна Богданівна
Телефон:+380323441984
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
81300, Україна, Львівська область,Мостиська, вул. Грушевського, буд.5, м. Мостиська, Мостиський район, Львівська область
0


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вхідні двері металеві енергозберігаючі

1
штуки
81300 , Україна , Львівська область , м.Мостиська , вул. Грушевського, буд.5 ,
по 30-11-2023
44221200-7
Двері


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-10-2023, 18:00:34
Експортовано:13-10-2023, 17:57:46
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-10-2023, 17:57:46
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 - ти робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
20
Мінімальний крок аукціону:
200,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
20 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-10-2023, 14:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-10-13-013760-a-c1
Номер договору:
18
Дата підписання договору:
03-11-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 03-11-2023 по 31-12-2023
20 000,00 UAH
Ціна договору
20 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ