Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 366 343,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 663,43 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Вінницяоблводоканал |
ЄДРПОУ: | 03339012 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Якименко |
Телефон: | +380432537398 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТК "ТЕХНОКОМПЛЕКТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Кріпильні деталі (код ДК 021:2015- 44530000-4 Кріпильні деталі), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Згідно п. 6 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати Копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. В порушення зазначеної вимоги учасником не надано в складі тендерної пропозиції Копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). Для усунення вищевказаних невідповідностей, ТОВ "ТК "ТЕХНОКОМПЛЕКТ" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Учасник закупівлі має надати Копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА „ТЕХНІКА МОНТАЖУ“ в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Кріпильні деталі(код ДК 021:2015- 44530000-4 «Кріпильні деталі» ), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. В пп 1.3. п. 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вказано, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника (окрім учасників-нерезидентів), який ідентифікується в системі «prozorro». В порушення зазначеної вимоги, учасником ТОВ "ФІРМА „ТЕХНІКА МОНТАЖУ“ в складі пропозиції завантажено файл електронного підпису ("Електронний підпис", sign.p7s), накладений на пропозицію — 17.10.2023 року. За результатами перевірки електронного підпису, проведеної он-лайн сервісом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису за посиланням https://czo.gov.ua/verify, встановлено, що накладений на пропозицію електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим, як це вимагається вищезазначеними умовами Документації. Листом від 16.02.2021 No1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 No1/06-3-1587, пропозиція ТОВ "ФІРМА „ТЕХНІКА МОНТАЖУ“ не містить саме кваліфікований електронний підпис. 2. Згідно п. 1 приміток Додатку 1 Тендерної документації, усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). В порушення зазначеної вимоги на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (п.1 розділ 1 Додатку 1 Тендерної документації) учасником надано в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, який не завірений підписом та печаткою учасника. Також Учасник закупівлі надав копію витягу з реєстру платників ПДВ без підпису установи, яка його видала, та не завірену підписом та печаткою учасника. 3. Згідно п. 1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Лист в довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Учасником не надано в складі тендерної пропозиції повний перелік документів, які підтверджують досвід виконання аналогічного договору (не надано копію видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному в листі договору). 4. Згідно п. 7 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати довідку в довільній формі щодо сплати податків та зборів (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (за наявності)) з інформацією про систему оподаткування по якій працює учасник закупівлі . В порушення зазначеної вимоги учасником не надано Довідку в довільній формі щодо сплати податків та зборів. 5. Згідно п. 11 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, Учасник закупівлі мав надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи або фізичної особи або фізичної особи-підприємця, що підписала документи пропозиції ( в т. ч. збирання, зберігання і поширення) — Додаток 5. В порушення зазначеної вимоги учасником надано лист-згоду, який не відповідає вимогам п.11 (лист-згода надана на юридичну особу). 6. Згідно п. 12 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, Учасник закупівлі мав надати копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства). В порушення зазначеної вимоги Учасником надано копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 7. Згідно п. 17 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати Учасник повинен надати Тендерну пропозицію згідно форми зазначеної в Додатку № 4 . В порушення зазначеної вимоги учасником надано надано Тендерну пропозицію в якій позиції не відповідають вимогам Тендерної документації (найменування товару та нумерація не відповідають Додатку № 2 «Технічне завдання» Тендерної документації та довідці наданій учасником про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). 8. Згідно п.1 Додатку 2 Тендерної документації, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, він повинен надати лист в довільній формі з інформацією про виробника товару за підписом керівника або уповноваженої особи учасника. В порушення зазначеної вимоги учасником не надано гарантійний лист в довільній формі. Для усунення вищевказаних невідповідностей, ТОВ "ФІРМА „ТЕХНІКА МОНТАЖУ“ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Накласти на тендерну пропозицію та в разі необхідності на документи пропозиції кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника, який ідентифікується в системі «prozorro». . 2. Надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, який завірений підписом та печаткою учасника та копію витягу з реєстру платників ПДВ з підписом установи, яка її видала, та завірену підписом та печаткою учасника . 3. Надати підтверджувані документи (копію видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору) на підтвердження виконання аналогічного договору. 4. Надати Довідку в довільній формі щодо сплати податків та зборів. 5. Учасник має надати лист-згоду на обробку персональних даних на особу яка підписала документи пропозиції за її підписом. 6. Надати копію витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 7. Надати Тендерну пропозицію згідно вимогам Тендерної документації (найменування товару та нумерація мають відповідати Додатку № 2 «Технічне завдання» Тендерної документації та довідці наданій учасником про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). 8. Надати гарантійний лист згідно п. 1 Додатку 2 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.