Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 740,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 323,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Донецька залізниця |
| ЄДРПОУ: | 40150216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Макаренко Костянтин Вікторович |
| Телефон: | 380626164227 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84400, Україна, Донецька область,Лиман (Красний Лиман) , Лиман |
0 |
Шановний Учаснику! Згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, Вам необхідно протягом 24 годин доповнити свою тендерну пропозицію, завантаживши наступні необхідні документи, згідно вимог тендерної документації, а саме: 1. Цінову пропозицію та Довідку з відомостями про учасника окремими файлами у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП на кожну довідку, згідно вимог Додатку 5 «Цінова пропозиція» та п. 6 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника» до Тендерної документації. 2. Оновлену довідку (в довільній формі) про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у відкритих торгах, що оформлена для регіональної філії «Донецька залізнця» АТ «Укрзалізниця», згідно вимог п.9 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника» Тендерної документації. 3. Оновлену декларацію про відповідність, оформлену згідно вимог Додатку 1а «Приклад форми декларації про відповідність» Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» Тендерної документації. 4. Оновлену довідку Дані про товар в якої гарантійний строк експлуатації буде не менше 2-х років від дати введення в експлуатацію замість 2-х років від дати отримання продукції. 5. Надати лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу, згідно вимог п. 2 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника» Тендерної документації. 6. Надати оновлені документи про досвід виконання аналогічних договорів, з яких буде зрозуміло, про що саме договір (специфікація до договору), та про те, що його виконано (накладні з підписами та/або печатками, акти прийома-передачі з підписами та/або печатками тощо), згідно вимог Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» Тендерної документації. 7. Проєкт договору, скріплений підписом керівника /уповноваженої особи, або гарантійний лист - згода з проєктом договору, скріплений підписом та печаткою, згідно вимог пп.7, п.3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол Уповноваженої особи № 1411202321678030/1/ТМЦ від 14.11.2023
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.