Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Потічна |
Телефон: | +380983896631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
1 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ ПП "ЗІП" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків та копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Також необхідно надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ ПП "ЗІП" не надав скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданого аналогічного договору. Учасник має надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданого аналогічного договору. Також, у складі тендерної пропозиції відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (вимагається у розділі 3 Тендерної Документації). Учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МІРАЙГРУП" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків та копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Також необхідно надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "МІРАЙГРУП" не надав скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданого аналогічного договору №783 від 15.05.2023 року. Учасник має надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданого аналогічного договору №783 від 15.05.2023 року. Також, просимо надати відповідно п. 2.5. додатку №4 Тендерної документації роз'яснення у вигляді порівняльної таблиці з технічними характеристиками для підтвердження того, шо запропонований «еквівалент» має не гірші показники ніж товар зазначений в тендерній документації п.1.1. додатку №4. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.