Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-10-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 676 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 13 380,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІКНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04418570 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Саїн |
Телефон: | +380966692533 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59433, Україна, Чернівецька область,Заставнівський р-н, , с. Вікно |
2 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "Бондарець Василь Васильович" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (декоративна садово-паркова опора освітлення в комплекті з дворіжковою і триріжковою системою консолей, анкерним пристроєм, елементом кріплення та освітлювальним елементом) Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП "Бондарець Василь Васильович", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "Бондарець Василь Васильович", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника згідно Додатку № 1 до ТД, а саме: Учасником надано довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим згідно вимог п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема учасником зазначено інформацію про виконання аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015: 31200000-8 — Електророзподільна та контрольна апаратура та ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі, що не відповідає кваліфікаційним вимогам згідно вимог п. 2.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за кодами ДК 021:2015:31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, ДК 021:2015:31500000-1: Освітлювальне обладнання та електричні лампи, ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання, укладених з контрагентами, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. Учасник повинен надати не менше 2 копії договорів, зазначеного в довідці. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП "Бондарець Василь Васильович", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.