Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
| ЄДРПОУ: | 08734196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Рушелюк |
| Телефон: | +380977501737 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» 09 жовтня 2023 року м. Житомир №323 Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "БАСКО" у відкритих торгах на закупівлю Код ДК 021:2015 44330000-2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» Листи профільні ПК-20, № UA-2023-09-29-010062-a згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАСКО" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Код ДК 021:2015 44330000-2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» Листи профільні ПК-20, № UA-2023-09-29-010062-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. У ході розгляду питання 1 порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАСКО" у процедурі закупівлі № UA-2023-09-29-010062-a виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Учасник має надати Копію (не менше 1-го) аналогічного(их) договору(ів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних). Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товари з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором/договорами, ідентичними назві закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати: Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічних договорів. На підтвердження виконання наданих договорів надати: - відгуки від контрагента про належне виконання Учасником наданих договорів. Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: ● інформацію щодо найменування контрагента; ● дату та номеру договору, на який надано відгук; ● інформацію про належне виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою. Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. У складі тендерної пропозиції Учасника надана копія договору від 28.11.2022 року № 303. До зазначеного договору надано відгук від контрагента від 29.09.2023 року №12/673 про належне виконання Учасником наданого договору, який не завірений печаткою контрагента. 2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відгук завірений печаткою контрагента про належне виконання Учасником наданого договору. У ході розгляду питання 2 порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "БАСКО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАСКО" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Код ДК 021:2015 44330000-2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» Листи профільні ПК-20, № UA-2023-09-29-010062-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "БАСКО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.