Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40327746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Зінченко |
| Телефон: | +380575832332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
1 |
Відповідно до п. 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час розгляду Тендерної пропозиції від Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОНДАК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ на закупівлю Павільйон на зупинці громадського транспорту за оголошенням №UA-2023-09-25-012183-a було виявлено невідповідність вимогам Тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до пункту 2 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 3 Тендерної документації, Учасник має надати достовірну інформацію у вигляді довідки форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру - Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до Тендерної документації, На елементи павільйону Учасник повинен надати сертифікат якості/відповідності та/або паспорт якості тощо, дійсний на дату подання документа. Учасником надано технічній паспорт, про те не надано сертифікатів на елементи якості/відповідності та/або паспорт якості тощо, дійсний на дату подання документа. - Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасником надано договір , але у специфікації до договору яка є невід’ємною частиною договору зазначені цінові показники що не відповідає вимогам Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункт 2 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб —підприємців)» Додатку 3 Тендерної документації; - пункт 11 Додатку 2 до Тендерної документації; - п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявленихневідповідностей: - Достовірну інформаціюу вигляді довідки форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.; - На елементи павільйону Учасник повинен надати сертифікат якості/відповідності та/або паспорт якості тощо, дійсний на дату подання документа. заповнений проект договору згідно із Додатком 5 (окрім цінових показників та реквізитів Замовника); Керуючись п.43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.