Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 55 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 166 500,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ільченко Дарія Вікторівна |
Телефон: | 380504357315 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п.1 Розділу 3 Тендерної документації відсутня тендерна пропозиція учасника в довільній формі; На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно Додатку 1 до Тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: відсутні податкові накладні, (відповідно до наданих видаткових накладних), лист-відгук від замовника який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи у вигляді КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що не дає можливість перевірити КЕП/УЕП. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям не надана інформація відповідно Додатку 1 до Тендерної документації у вигляді сканованої копії з оригіналу Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019, виданого Національним Агентством з акредитації України. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Розділу 3 Тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: тендерною пропозицією (в довільній формі); п.2. Додатку 1 до Тендерної документації: копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних); п.2 Додатку 1 до Тендерної документації: лист-відгук від замовника який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП; п.1 Додатку 1 до Тендерної документації: На підтвердження вимірювальних можливостей лабораторії надати відповідні документи (скановану копію з оригіналу Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019, виданого Національним Агентством з акредитації України). 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: тендерною пропозицією (в довільній формі); копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних); лист-відгук від замовника який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП; скановану копію з оригіналу Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019, виданого Національним Агентством з акредитації України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.